زندگی خوب

زندگی خوب
دانلود سریع و اسان ، گنجینه تصاویر ، داستان و طنز 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی خوب و آدرس lifesgood.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  اس ام اس عاشقانه 1

 

  1- کاش بودم تک محصل درکلاس عشق تو،عشق من لبريزميشد ازمحبتهاي بي پايان تو

  2- سر میز شام یادت که میفتم بغض میکنم،اشک در چشمانم حلقه میزند و همه با تعجب نگاهم میکنند. لبخندی میزنم و  میگویم: چقدر داغ بود...!!!

  3- عاشق كسي باش كه لايق عشقت باشد نه تشنه عشقت . چون تشنه يه روز سيراب مي شه !

  4- درشیرینی بوسه غرق بودیم ... که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم وفهمیدم که این بوسه جدایی است.

  5- الهي بميرم سياه پوشت کنم نه آنکه بمانم و فراموشت کنم !

  6- مي دوني بازي روزگار چيه؟؟ اين که تو چشم بذاري من قايم شم . بعد تو يکي ديگه رو پيدا کني!

  7- کاش خداوند هيچ وقت به کلمات غرور و عشق و دروغ فکر نميکر که تا هيچ وقت هيچ عاشقی به خاطر غرورش  به عشقش دروغ بگه !

  8- اندکي آهسته تر زير اين باران بمان ، ابر را بوسيده ام تا بوسه بارانت کند

  9- شبی پرسیدمش با بیقراری به غیر از من کسی را دوست داری به چشمش اشک شد از شرم ساری میان گریه  هایش گفت آری

  10- هترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگترین روزم روز دیدار توست.

  11- هرگاه مرادوست نداشتی فریادنكن،آرام درگوشم بگوتاآهسته بمیرم.

  12- اگه روری تو را کردم فراموش،بدان که با خاک شدم هم اغوش

  13- گاهى بایدبغضت رابخورى واشکت راتف کنى که مبادادل کسى بلرزد…!حتى درتنهایى خودت حق اشک ریختن ندارى چراکه قرمزى چشمهایت دل میشکند!

  14- بس کن ساعت .دیگر خسته شدم اره من کم اوردم خودم میدونم که نیست ... انقدر با صدایت نبودنش را به رخم نکش...!!!!

  15- بهم میگفت با دنیا عوضم نمیکنه ! راست میگفت ! با دنیا نه ، با یکی دیگه عوضم کرد !

  16- تاریخ تولدت مهم نیست، تاریخ "تبلورت" مهمه...! اهل کجا بودنت مهم نیست ،"اهل و بجا" بودنت مهمه...!  منطقه زندگیت مهم نیست،"منطق زندگیت" مهمه...! و گذشته زندگیت مهم نیست ، امروزت مهمه که چه گذشته ای  واسه فردات میسازی...

  17- بی هیچ دلیلی دوستت دارم تا بشکنم قانونی را که همیشه علت می طلبد.

  18- دوستیهای دیرینه معنای زندگی هستند;هرجا هستی باش! به یادت حس خوبی دارم.

  19- راي دل من -  هميشه "تــو" خواهــــي ماند...  - حتي اگر ..............  - مخاطب تمام اين نوشته هايم " او "  شونــــد

  20- ‘ تو ‘ ماه را دوست داری..
من ‘ ماه هاست که تو را … ‘

    منبع : 4جوک


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, ] [ 13:46 ] [ Mosayeb SH ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 163
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 60427
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1